AvePark

FAQ

Najczęściej zadawane pytania
  1. Czy dzieci poniżej 7 roku życia mogą korzystać ze Skateparku?

    Tak! W naszym obiekcie znajduje się sekcja „mini-skatepark”, gdzie przeszkody są przystosowane do najmłodszych oraz dla osób stawiających swoje pierwsze kroki na desce, rowerze BMX czy hulajnodze. Dodatkowo na naszej antresoli znajduje się kącik zabaw dla najmłodszych, gdzie znajdują się multimedialne zabawki interaktywne i dużo kolorowych atrakcji.

  2. Po co zakładamy konto w bazie danych?

    Konto tworzymy w celu weryfikacji osób przebywających na naszym obiekcie. Informacje te wykorzystywane są w wyjątkowych sytuacjach, jak na przykład nieszczęśliwy wypadek, kiedy musimy skontaktować się z rodziną osoby poszkodowanej.

  3. Czy na Ave/Parku odbywają się lekcje jazdy na deskorolce?

    Tak, na naszym skateparku, oprócz szkółek BMX i hulajnogowych odbywają się szkółki deskorolki. Zapisać się na taką szkółkę należy bezpośrednio u instruktorów – SK8 Crew oraz Boards For Kids!

  4. Ile kosztuje wypożyczenie sprzętu?

    Wszystkie ceny obowiązujące w Ave/Parku znajdą Państwo TUTAJ.

  5. Czy w skateparku jest miejsce przeznaczone dla rodziców czekających na swoje dzieci?

    W naszym parku znajduje się antresola, na której przygotowaliśmy miejsca dla rodziców i dla najmłodszych gości. Specjalnie z myślą o rodzicach powstał „Pokój ciszy i wypoczynku”, w którym można odpocząć przy książce lub spokojnie popracować na specjalnie do tego przygotowanych stanowiskach. Dodatkowo, do dyspozycji rodziców oddajemy orbitrek, rower stacjonarny oraz bieżnię. Całość jest bezpłatna i z nieograniczonym dostępem dla rodziców i uczestników sesji w skateparku. Ponad to w całym parku rozmieszczone są kanapy oraz krzesła barowe, z których można obserwować swoje pociechy.

  6. Czy na terenie skateparku mogę coś zjeść?

    Tak, na terenie naszego skateparku znajduję się restauracja AveBurger w której serwujemy świeże i smaczne dania.

  7. Dlaczego nie mogę zarezerwować wejścia na sesję w jej trakcie?

    Sesje można zarezerwować tylko i wyłącznie przed jej rozpoczęciem. Możliwość rezerwacji jest automatycznie wyłączana w momencie rozpoczęcia sesji.

  8. Czy mogę zarejestrować drugie dziecko na ten sam adres e-mail?

    Tak, istnieje taka możliwość. Do konta rodzica można dodać nieograniczoną liczbę dzieci. Jednak opłaty za zarezerwowane zajęcia czy sesję nadal robione są oddzielnie. Pozwala to uniknąć komplikacji przy ewentualnych zwrotach pieniędzy za niewykorzystane karnety.